Basket turnering!

2011-05-04 @ 15:49:33

Jahop :P kommit hem ifrån årskurs 8as engångs basket turnering (konstigt sätt att förklara XD) vilet gick ut på att varje klass i årk 8 väler ut två tjej lag och två kill lag och sen spelar man killar mot killar o tjejer mot tjejer, jag, maria,iris och cecilia spelade i ett lag och ja, det gick väll sådär, vi kom näst sist (5a av 6) men jag är ändå nöjd för det var så kul o vi kämpade så! :D alla tjejer var jätte shyssta ochså eftersom alla sa bra jobbat till varandra :P ``Alicias`` lag kom tvåa och ett  av våra kill lag kom ochså tvåa så det gick hyfsat bra för c skulle jag säga :)

Har bestämmt mig för att börja träna nu, för nästa år är det volleyboll och eftersom jag suger på det behöver jag nog bra fysik för att inte se ut som en FULLSTÄNDIG idiot XD

Menar det denna gången ochså XD måste sluta lata mig! :P men ska äta nu (HUNGRIG) så hade bra, och bra spelat allihopa! :D <3


Kommentarer

Postat av: Cecilia

As kul var det! :D

Hihi vi får träna tillsammans :p

På sommaren kan vi bli bra på beachvolleyboll för det är jätte bra att träna och då kan vi samtidigt bli bruna :p Visst det är inte så kul att spela nu eftersom vi inte är så bra, men det kommer bli! ;D Sandra vill nog också vara med och sen kan vi fixa ihop några mer, maria tex ;p

2011-05-04 @ 19:04:39

Postat av: Maria

så sjukt kul var det men de gick ju som de gick. :p jaja, vi hade kul och blev svettiga! ska träna som in i nu och verkligen bli vältränad! C måste vinna någon sån här idrottsdag!!!

2011-05-04 @ 19:19:45
URL: http://mariastl.blogg.se/

Postat av: Flow

god luck eweryone :D(Y)

<333

2011-05-06 @ 21:29:50

Postat av: Anonym

8B:s lag tror ja kom tvåa :P

men bra kämpat!!

2011-05-22 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback