Sitter hemma hos sofia...

2011-07-16 @ 17:49:35
Hallo hallo :P sitter hemma hos sofia o peter nu,  för er som inte vet är sofia en barndomsvän till mig som ochså är 15och peter är hennes pappa som e kompis me min pappa XP (ursäkta den trassliga texten) Jag och pappa stannade över natten och ska stanna en natt till,  idag var vi på stranden en stund och när vi kom hem satte sig jag o sofia vid datan o vi har suttit här i säkert 3 timmar =.= (ganska så trött nu då )

Eftersom internetet laggar ibland gjorde jag en ful bild på paint som jag sedan beskärde och gjorde om i massa konstiga färger xd (vilket liv jag har..) så om ni undrar varför den ser så konstig ut så är det för att den är gjord på cp-dp paint. xD

Ikväll ska vi grilla och plocka körsbär eftersom dom har ett gigantiskt träd i trägårn fullproppad med skeetagoa körsbär eller bigrååer vi vet inte vilket xd lika goa som i affären och dom kostar inte 69 kroner kilot, dom kostar 0! XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback