Bilder med iris, igen :P

2011-07-19 @ 20:08:42
Hallo hallo! :P Spenderar ännu en kväll med lilla iris dåda :P var i stenungsund ida o shoppa lite :P har bara bild på min älskade kappa som jag numera behandlar som en bebis.

Vi åkte till Hawaii ochså, och inte ön nej men den stora stranden på stenungsööarna som många åker till eftersom vattnet är varmare där, tillochmed på vintern är det varmt har jag hört, och det är för att fabrikerna släper ut sitt varma kylvatten där XD mysigt att bada i va? Ne men det verkar inte som om det är förorenat dock, jag badade inte heller, va fö kallt o blåsig XD

 Ska lägga upp bilder på alla plaggen imon men här kommer kappan och ett klädesplagg som iris köpt ochså :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback