Sjukelisjuk <:o/

2011-03-03 @ 20:27:55

Shu shu på dig sötnosen ;) Mådde välldigt dåligt idag så stannade hemma ifrån skolan idag, har inte hänt så mycket att tala om uppenbarligen, varit på datan, bakat småkakor (yumyum) och städat lite eftersom min mamma fyller år imorgon :D Har tecknat lite på min nya serie ochså, och funderar på att göra en ny blogg där jag lägger upp mina teckningar, min serie och lite annat sånt som bara nördar som jag tycker är kul ^^ Men nog pratat om det eftersom dom flesta blir utråkade när jag tjötar om såntdär XP Lyssna gärna på låten, tycker själv den är superduper :P (Y) Men ska chatta med älsklingen nu, så hade så bra och hörs snart ;) <33


(ursäktar suddigheten och mitt välldigt tantiga ansikte :P)

Har såklart inte tagit den här bilden idag, inte för att jag säger att jag ser
bra ut på bilden, men när jag är hemma och sjuk ser jag.....ja det ska vi nog inte enns diskutera...


Kommentarer

Postat av: Flow

du är alltid fin även om du inte tror mig men XD je taime ;)<33333

2011-03-03 @ 20:45:56

Postat av: Maria

Du är jättefin och är alltid det så de så! <3

2011-03-05 @ 11:15:29
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback