Jadu :P

2011-03-19 @ 20:15:40
Tja, idag så sålde jag bakverk med cecilia,maria och lollo på Göken, köpte ett par leggins där ochså som jag ska ha till idrotten ^^ Efter det drog vi till stallet där två nya hästar väntade på oss, och våran sköthäst (linda`s mercedes XD) var så fiiin!!! Ska skriva lite mer om dom sen när jag fått bilder av Cecilia, men vi var med och hjälpte till när dom släppte ihop alla hästarna (6st) Lika roligt varje gång, och oj vad dom galloperar och har sig, gick ganska bra tycker jag och nu är dom bästaste buddies allihopa :D (Y) Sen red vi Stampe i hagen och tog ett litet skutt i paddocken ochså, ska rida Linda`s imorgon ochså, jätte roligt! XP Ägaren till hästarna som är Jennys syster (jenny äger stampe och fakir,) Var jätte trevlig och vi får ha Linas som vår egen utan kostnad, stampe ochså.

Fick veta att Enya kommer tillbaka om ca en månad ochså, har saknat henne så! Och så fick vi veta att hon kanske är med föl för hon har gått ihop med en arab hingst.

Så det blir mycket att göra nu, men det är bara härligt! Till sommaren ska vi rida ut allihopa på varsin häst, dagsritter,bada med hästarna och Jenny och hennes familj kanske flyttar till ett hus brevid stallet och då kan vi ha grillning efter ridningen, så kan det gå om man har lite tur!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback