Vill ha slingor ^^

2011-01-18 @ 17:30:03
Hej hej! Ja nu sitter man här i sängen på en tisdag med en godispåse brevid sig, jag kanske inte har den sundaste livstilen men livet är för kort för att klaga om sina 460 kg....(ta bort en 0 så blir det rätt linnea)
Jag har kommit fram till att jag vill göra blonda slingor eftersom jag har börjat anta gaska så grå toner, så jag tänkte se näsr jag kunde göra det :) sen skulle jag alicia, cecilia och iris ta hål i öronen så det får vi göra snart efetrsom vi sa att vi skulle göra det för 2 månader sen ^^ jag har redan hål i båda öronen men jag tänkte ta ett till i höger öra ^^ Om någon har ett bra förslag på hårfrisör att slinga hos kan ni gärna lämmna en liten kommentar, puss puss och ha det bra! ;)




Visst kommer det se braaaa uuut?? ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback