Min indiska prick....

2011-01-31 @ 22:02:20
För alla er som känner mig och har kännt mig ett tag vet att för ca ett halvår sedan fick jag en röd prick i pannan....det var ett ÄRR kan jag klargöra eftersom ALLA frågade vad det var hela tiden -_-... (och kallade mig Kishti) Nu är inte ärret rött längre (phew) men jag stör mig ändå lite på det så jag ska till Gbg och träffa en hudläkare imorgon, så jag hoppas den går att få bort utan att jag behöver klampa runt med ett plåster i pannan i flera veckor för det orkar jag INTE! (har redan testat det en gång o det var inte mkt bättre de) O.O Sen så ska jag till Göteborg igen i helgen med Cecilia och förhoppningsvis hänger Maria och Iris ochså på ;) Så det ska bli gött, nu har jag inget mer att skriva om så ha det bra, puss hej ;D <3



Kommentarer

Postat av: Maria

börjar bli trött, läste att du skulle till HUNDläkare och inte HUDläkare... xd

jag kan följa me ;d <3

2011-02-01 @ 21:20:28
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback