Lite krasslig idag :P

2011-01-27 @ 19:40:05
Hej hej du som av någon konstig anledning läser min blogg! Idag var jag lite krasslig så jag stanna hemma från skolan och det kommer jag nog göra imorgon ochså :/  Men det är inte så värst tråkigt eftersom jag har massa härliga kompisar via msn o skype :D Tja, jag skrev juh tidigare att jag skulle slinga håret men istället tänkte jag att jag skulle testa kamomill sprej som alla mina kompisar kör med, den är naturlig och det är juh ett bra alternativ eftersom den inte sliter på håret (Y) Har använt det 2 gr nu sen jag fick den men så snabbt ser man juh inte resultat ^^ Men min kompis Cecilia hade nästan mörkbrunt hår för 1 flaska sedan och nu har hon nästan lite blond så jag hoppas jag får samma effekt, för jag är nästan på gränsen till gråhårig nu kan jag säga O.O
Tänk er hur det skulle se ut O.o


En liten bild för er som glömmt hur jag ser ut XD
Och så vill jag bara hälsa Max att han är söt ;) <3





Firework- By katy perry ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback