SO LONG SUCKEERS!!!! (...see you next week...-_- )

2011-02-18 @ 18:20:11

ÄNTLIGEN LOOOV!! Kan helt ärligt säga att jag troligtvis har längtat till lovet mer än nån annan! har varit hemskt dom senaste veckorna, vet inte vad som hände under jullovet som fick mig att hata skolan så mycket, är bara välldigt trött på den just nu och lägger nästan ingen energi alls på mitt skolarbete! :o Så fort vi sluta skolan var jag inte seg med att komma hem! Men som sagt, att jag slappat så i skolan har nu lett till en bok recension som ska in ikväll, så måste gå och arbeta på min textstorlek 11, A4 uppsats nu, (-,-) Och sen ska jag ha en deckare klar om 3 veckor ochså, så ska försöka skriva en sida varje dag nu på lovet (vilket jag inte kommer göra utan skjuta upp) men det brukar sluta med att jag stressar ihjäl mig den sista veckan och lyckas lämmna in den i tid, men ska försöka undvika detta denna gången XP.

Ska praoa med cilla på Thaien på lovet ochså, från 10:00-14:30 och då får vi äta och dricka massa ochså ;) så de blir gött, för då får vi lov vecka 12 och då är det bättre väder för ridning och annat, men ska gå och skriva nu så puss puss på er och ha de bra! ;)




Kommentarer

Postat av: Flow

Hahahaha jätte fint XD

2011-02-19 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback