Gymmet! ;D

2011-02-06 @ 15:21:05
Shoo flej! Nu har vi varit på gymmet i ca en timme och det känns skit skönt nu efter! Blev riktigt svettig och rosig om kinderna! Sprang typ 20 min på rullbandet (eller vad man kallar det) Och rodde typ 800 m på en sån där ro maskin XD Sen hjälpte Sandra mig med situps övningar och det var sjuuuuukt jobbigt! Cycklade i fyra min eller så och körde lite styrketräning, jag tycker faktiskt det är jätte härligt att svett träna och då  menar jag typ styrketräna och så, konditionsträning däremot är inte så roligt enligt mig, när man får mjölksyra i benen och flåsar som en hund! (ush) Vi stretchade i typ e kvart och det var jätte härligt det ochså (Y) :D Har tagit en dush nu ochså så jag känner mig verkligen uppfriskad! Ska fylla på energikällan snart för jag är verkligen hungrig nu! Men ni får ha det så gött! pusspuss ;) <3

Kommentarer

Postat av: Sandra

Gott! Nästa gång blir det stenhårt! haha /Sandra

2011-02-06 @ 20:47:19
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Postat av: Maria

Måste göra om det och måste skaffa ett gymkort känner jag..

Men grymt kul var det! <3

2011-02-11 @ 21:50:03
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback