Göteborg horse show ;D

2011-02-28 @ 22:21:47
Ja, cilla sov över hos mig i fredags och vi vaknade av att Cillas mamma ringde och sa att en släkting hade två VIP biljetter till Göteborg horse show som hon gav bort för att hon mådde dåligt, så vi packade en väska och tog bussen upp, och det var hur bra som helst! Jätte bra platser ochså, med loge och allt, sen fanns det kakor,te, kaffe och minimorötter gratis att ta :P Men nu ska jag inte tjata för mycket om det, vi sov hos Cecilias pappa och dagen efter gick vi till frölunda torg en snabbis, köpte en svart huv tröja (med dragkedja) på BIKBOK och en flaska kamomil sprej, som jag glömmde någonstans :o (klantiga jag xD)

Men måste gå och lägga mig nu så ha det bra och puss på er ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback