God morgon! :D

2011-02-06 @ 11:51:12

Go morron! Sitter här vid datan och käkar godis, (dåligt) ska kolla på film med Cecilia och Maria nu om en stund, och när Cecilias syster Sandra kommer hem klockan tolv tänkte vi ta en tur till gymmet, jag måste ABSOLUT börja spring och styrketräna för nu när jag inte har haft hästarna på ett tag har jag spenderat mina dagar framför datan och det märks! jag har alltid haft dålig kondition men nu klarar jag inte enns av idrottslektionerna! O.O Sen ska vi ta bussen hem och jag ska nog slappa resten av dagen, kanske åker upp till Göteborg nästa helg igen men vi får se, kanske ska börja rida dom nya hästarna då. Menha det så bra och puss puss på dig ;) <3

 

 

Skulle egentligen ladda upp en paint bild jag har gjort men blogg.se cpar lite så det funkar inte..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback