Fail...xD

2011-02-10 @ 20:16:48

Halloj halloj! Sitter här och lyssnar på spotify och chattar, har varit med Cilla idag som sov över igår btw. Gick och la oss lite väl sent och det slutade med att man var zombie halva dagen XD Sista lektionen idag var engelska där vi arbetar på en pjäs, (Guldlock) fast vi gör den juh inte seriös såklart :P Så jag, Cilla, Iris, Ella och Daniel var i arbetsrummet och Cecilia och Ella höll på och renskrev vårat manus, och så skulle jag ``airkicka`` Daniel men halkade och snubblade, ramlade pladask på golvet, och bäst av allt, gissa vad som träffade golvet först?? Jo, KNÄNA ofc! så nu får jag ganska ont när jag reser mig upp och så, men jag klarar mig XD Serien jag har ritat härnere förklarar hur det gick till ;P Pusspuss från en klumpig tjej ;) <3



Kommentarer

Postat av: Maria

hahhahah lilla daniel :D

2011-02-11 @ 21:51:10
URL: http://marialund.blogg.se/

Postat av: Flow

stackare Y.Y

2011-02-17 @ 15:45:43

Postat av: Flow

stackare Y.Y

2011-02-17 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback