Övernattning hos iris! ;)

2010-09-26 @ 11:50:40

Hejsan hoppsan allihopa!



Just nu sitter jag brevid Iris och har precis testat en ny fladdermus sminkning. Vi är båda i full gång med Haloween fest planeringen så vi testar alla möjliga grejer! Vi hittade en bra väg i den kusliga skogen för vårann spökrunda och vi har börjat planera vad vi ska servera våra blodtörstiga gäster ^.^ Hursomhelst kan jag avslöja att jag ska klä ut mig till katt och jag och Iris testade lite grejer, jag ska såklart inte se ut såhär men sminkningen blir nog UNGEFÄR samma, så här kommer dom ;) <3























Kommentarer

Postat av: marialund

Sötnosar! <3

2010-10-21 @ 17:32:21
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback