Hösten är här! :o

2010-09-14 @ 19:22:05

Ja det är den! och det är lite blandade känslor faktiskt. Just nu öser det ner utanför och som tur är befinner jag mig mysklädd och under tak :) Jag gillar hösten med sina vackra färger och mysiga väder men vad jag inte gillar är regnet, iallafall inte förens jag är inomhus! Men det är alltid mysigt att krypa ner i sängen och se på en bra film under såna här dagar, och det är precis vad jag tänker göra! :) Jag har inte haft en sådan bra aptit på sistone men just nu känner jag verkligen sug efter MAAAAT!! Men snart kommer vintern och det ser jag inte fram emot! <:O















Kommentarer

Postat av: Sandra

Hahaha klockren sista bild om vintern jag lånar den till min blogg :O haha. Skitfin bild på katten! :)

2010-11-03 @ 17:28:57
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback