Haha dumma jag! XD

2010-09-20 @ 18:51:49


Idag när jag vaknade måndagstrött som vanligt, åt jag min frukost och dushade (första gången jag gjort det innan skolan börjar :o) sen gick jag igenom det vanliga besväret med att jitta kläder som man faktiskt kan ha på sig och saker som skåpsnycklar och läxor. Sedan stormar jag ut för att möta Cecilia nere vid Linnea backen (hehe) men när cecilia svarar i telefonen efter att jag ringt henne 3 gånger så låter hon välldigt trött. -Är du på väg? säger jag medans jag passerar brevlådorna. -nej jag sover... säger cecilia aningen irriterat. -varför då? frågar jag dummt. -För det är lov......-_- säger cilla. -Jaaaaaaa just de det är juh studiedag ida, så¨dumm jag e!!!
hahahah as idiotiskt! och tänk om jag struntat i o ringa cilla, då hade jag verkligen slösat bort min morgon :o men jag gick in igen och slöa framför datan hela dagen, jättemysigt faktiskt eftersom vi hade massa gott hemma efter kalaset igår. Vilhelm fyllde 16 så lite släkt kom på besök :) Aja, det är alltid skönt med studiedag förutom fasan som jag måste uppleva imorgon! Fast som tur e har vi sovmorgon te 9:15 så det är inte så hemskt ändå :)

Många pussar o kramar från Linnea ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback