Mys pys med Cillen ;)

2010-07-17 @ 22:27:35
Tjabba! Idag har jag varit i stallet och dushat min första häst, jag ger det 10 poäng! Superkul, och det rekomenderas (Y) men det roligaste idag var egentligen kvällen, för just nu sitter jag här brevid God-zilla och käkar sourcream och onion rings, Jordgubbar, marabou daim choklad, coca cola och milkshake!(gris? Yes indeed i am! ;P)  Cilla har precis slutat prata i telefon vilket hon gjort dom senaste 40 minutrarna! XD Så vi ska fortsätta kolla på vår lilla film. På onsdag blir det GOTHIA och det ska allt bli sköj det! SeS och ha det gött från cillen och Grisen ;) <33







Kommentarer

Postat av: Alicia(L)

hjälp!?!? har du aldrig duschat en häst innan???:O detvar på tiden:P:P (inge ´t ill amenat) :P Näst agång diu ät här, så får du Duscha birk.om det är fint väder iaf:D Det kommer bli en upplevelse..............:P han HATAR vatten:P:P men han måste lära sig:P:P

kram på dig, ses på Lördag<333333

2010-07-21 @ 14:01:09
URL: http://horzejumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback