Jäkla brännmaneter!

2010-07-12 @ 21:14:42

Haloj ;) Idag var jag i stallet i ca två timmar, smörjde in matildas exem och fyllde på med mat o vatten osv, efter det åkte jag med morsan och en grinig överhettad sovande liten lillebrorsa i baksätet till stranden i svanesund, det var skönt i vattnet men lite kallare än vanligt, och så efter en lång stunds dykning och klättrande i 3 ans trappa puttade jag mig ifrån stegen och där var den, stor orange och läskig, trådarna sveptes runt min arm och jag kände hur det stack och sved i hela armen, gjorde skit ont, vi åkte hem och jag tog en lång dush, sedan stack det och kliade i hela kroppen, (gör det fortfarande) och nu är smärtan iaf borta ur armen. Ska göra milkshake med min nya mixer jag fick i födelsedags present, och innan jag går vill jag bara säga detta....


Ifall alla brännmaneter skulle dö så skulle jag bli så glad att jag hoppade och skrek för full hals! denna serien är en liten bekännelse av mina känslor!



Kommentarer

Postat av: Anonym

hahah håller med dig hatar brännmaneter asså nämn en sak som gör at dom är bra !!??? jaja mänga bamse kramar från din syssling<3333

2010-07-12 @ 22:09:18

Postat av: maria - streetdance till modeblogg.

Håller med till till 100%! Dom borde inte få finnas -.-' <3333

2010-07-17 @ 00:10:39
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback